Spektaklio kūrėja: Catherine Gaudet
Atlikėjai:
Dany Desjardins, Francis Ducharme, Caroline Gravel, Leïla Mailly, James Phillips
Muzika: Antoine Berthiaume
Dramaturgo asistentė ir repeticijų režisierė: Sophie Michaud
Šviesų dizainas: Alexandre Pilon-Guay
Kostiumų dizainas: Max Otto Fauteux
Stažuotoja atlikėja: Marie Philippe Santerre
Gamyba / produkcija: „Lorganisme“
Prodiuseris: „Daniel Léveillé Danse“
Bendra gamyba: „Agora de la danse“ (Monrealis), „Centre chorégraphique national de Tours“
(Prancūzija)
Kūrybinės rezidencijos: „Agora de la danse“ (Monrealis), „Centre chorégraphique national de Tours“ (Prancūzija), „Centre de Création O Vertigo“ (Monrealis), Marie Chouinard trupė (Monrealis), „Danse à la carte“ (Monrealis), „École de danse Louise Lapierre“ (Monrealis), Frontenaco kultūros namai (Monrealis)
Parama: Kvebeko menų ir literatūros taryba, Kanados menų taryba, Monrealio menų taryba
Plėtra: „Daniel Léveillé Danse“
Premjera: 2018 m.
Trukmė: 55 min.

Spektaklyje „Nuostabus išnykimas“ narpliojami egzistenciniai klausimai, todėl matomas pasikartojantis
gimimo, mirties ir atgimimo ciklas. Šiame kūrinyje Catherine Gaudet šiek tiek nutolsta nuo ankstesnio
savo kūrinio, atsisakydama teatrališkumo, kuris paremtas žmogiškaisiais santykio aspektais. Vis dėlto jos
kūrybiniame centre išlieka noras apnuoginti žmogų ir pasinerti po jo socialine kauke.
Svarbi choreografinė kalba, kuri atskleidžia kūno ir proto santykį, kai kūnas reaguoja į mūsų pojūčius,
skirtingus jausmus ir impulsus. Penki autentiški kūnai šiame spektaklyje demonstruoja subtilų kūno
virsmą, o tai sukelia skirtingas veido išraiškas, platų spektrą emocijų, apimančių ekstazę, pasididžiavimą,
pasibjaurėjimą, panieką, liūdesį, terorą ir daugelį kitų.

Kūrėjai svarbu išryškinti apskritimo formą, todėl ji per pasirodymą naudoja geometrines figūras, kurios
simbolizuoja užbaigtą ratą, atskleidžiantį žmogaus gilią prigimtį. Šokėjai yra susieti vienas su kitu ir įkalinti nesibaigiančiame cikle.

Catherine Gaudet savo šokėjos karjerą pradėjo dirbdama pas įvairius profesionalius choreografus, o prieš tai 2004 m. pasinėrė į savo asmeninius choreografinius ieškojimus. Jos darbai apima tokius žinomus spektaklius kaip „Grosse fatigue“ (2005 m.), „L’arnaque“ (2006 m.), „Sourire forcé“ (2009 m.), „L’invasion du vide“ (2009 m.), „Je suis un autre“ (2012 m.), „Au sein des plus raides vertus“ (2014 m.), „La très excellente et lamentable tragédie de Roméo et Juliette“ (2016 m.) ir kitus.

C. Gaudet baigė bakalauro ir šiuolaikinio šokio magistro studijas Monrealio universitete, Kvebeke.
Menininkė su Mélanie Demers, Caroline Laurin-Beaucage ir Ginette Laurin prisideda prie „Centre de
création O Vertigo“ kūrimo, o nuo 2018 m. vasario ji yra „Daniel Léveillé Danse“ asocijuotoji kūrėja.
Catherine yra „Lorganisme“ įkūrėja ir choreografijos centro „Circuit Est“ narė.

Atsiliepimai:

„Šiame galingame kūrinyje pastebimas ryškus perėjimas tarp skirtingų kūno būsenų, o visų penkių atlikėjų atsidavimas priartina mus prie katarsio ribos“, – teigia Mélanie Carpentier, „Le Devoir“ (Monrealis, Kanada).

„Iš tikrųjų „Nuostabus išnykimas“ yra tobula akimirka, kuri įvyko prieš visatos atsiribojimą. […] Kai šokėjai užmerktomis akimis pasinerdavo į intuityvios akimirkos malonumą“, – teigia Victoras Inisanas, „I/O Gazette“ (Paryžius, Prancūzija).

„Puikiai atlikta“, – teigia Andre Sokolowskis, „Der Freitag“ (Berlynas, Vokietija).

„Čia nėra nieko blankaus, viskas yra tiesiog nuostabu“, – teigia Kerstin Hergt, „Hannoverische Allgemeine“ (Hanoveris, Vokietija).